کد خبر: 1219214
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
حکم قصاص عامل جنایت در خانه وحشت که دو سال قبل علاوه بر قتل یک دختر جوان، چند دختر فراری دیگر را در خانه‌اش زندانی و به آن‌ها تجاوز کرده بود از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد. پرونده متهم به زودی برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده می‌شود

جوان آنلاین: حکم قصاص عامل جنایت در خانه وحشت که دو سال قبل علاوه بر قتل یک دختر جوان، چند دختر فراری دیگر را در خانه‌اش زندانی و به آن‌ها تجاوز کرده بود از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد. پرونده متهم به زودی برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده می‌شود. 
به گزارش «جوان»، پانزدهم آذر‌ماه ۱۴۰۰، مأموران برای بازداشت سارق و مالخری راهی خانه‌ای در جنوب تهران شدند. مأموران داخل خانه با جسد یک دختر جوان و دو دختر جوان که زندانی شده بودند، روبه‌رو شدند که یکی از آن‌ها سه سال و دیگری هشت ماه از سوی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام سعید و خواهرش در خانه‌شان حبس شده بودند. 
بررسی‌ها نشان داد سعید، متهم سابقه‌داری است که چند سال قبل به اتهام قتل، بازداشت شده بود، اما پس از گرفتن رضایت آزاد می‌شود و پس از این به جرائم خود ادامه می‌دهد و با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، زنان بی‌خانمان و دختران فراری را به خانه‌اش می‌کشاند و آن‌ها را حبس و مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. مأموران پلیس دریافتند متهم علاوه بر قتل دختر جوان و حبس دو دختر دیگر، دختر و زنان دیگری را هم زندانی و آزار داده که آن‌ها در فرصتی موفق به فرار شده‌اند. 
بدین ترتیب با شناسایی شاکیان سعید و خواهرش که به متهمان خانه وحشت معروف شده بودند در دادگاه به اتهام قتل، آدم‌ربایی، حبس غیرقانونی و تجاوز محاکمه شدند. متهم به جرم قتل به قصاص و به جرم آزار و اذیت به اعدام محکوم شد و رأی دادگاه‌ها برای تأیید به دیوان عالی کشور فرستاده شد. 
مسعود افرازه، وکیل دو دختر جوان که در خانه سعید زندانی شده بودند به خبرنگار ما گفت: سعید به حکم دادگاه اعتراض کرد، اما رأی دادگاه از سوی قضات شعبه ۴۸ دیوانعالی کشور بررسی شد و قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص قاتل خانه وحشت و ۱۰ سال حبس برای خواهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی را تأیید کردند. بدین ترتیب با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور، حکم قصاص خانه وحشت به زودی برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده خواهد شد.

برچسب ها: متهم ، قصاص ، قتل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار